PECTUS.pl - Klatka Piersiowa Lejkowata, Klatka Piersiowa Kurza, Pectus Excavatum, Pectus Carrinatum
Październik 20, 2019, 01:45:07 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:

Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Kraków 23.09. -30.09. `  (Przeczytany 2916 razy)
xray
Newbie
*

Reputacja: +4/-0

Zobacz profil Email
« : Wrzesień 30, 2013, 06:10:43 »

Witam
Dzisiaj przyjechałęm z Krakowa gdzie miałem operację szewskiej kl. , Nie rozpisuję się bo nie mam na to niestety czasu . W wolnej chwili coś więcej wrzycę + zdjęcia .

W filmowym skrócie :

efekt po operacji całkiem fajny co najważniejsze jest symetrycznie .
samopoczucie , ból jest ale pierwsze trzy dni to był dopiero dramat, pomijając poboczne efekty jakie zostamiają po sobie opiaty tramalopodobne. 
opieka w szpitalu , ja jestem zadowolony i z lekarzy zwłąszcza który mnie operował i z opieki po operacyjnej , pielegniarek ,anestezjologa , spoko facet . Nawet panie które sprzątały były bardzo miłe.
  Kiedyś się bardziej rozpiszę
Pozdro
wjotek111
Newbie
*

Reputacja: +2/-2

« Odpowiedz #1 : Wrzesień 30, 2013, 08:11:22 »

Witaj, super, że już jesteś "po".

Widzę, że byłeś kolejnym pacjentem zaraz po mnie. Rozumiem, że miałeś metodę mieszaną?

Na prawdziwe efekty musisz poczekać kilka tygodni. Wtedy zejdzie opuchlizna i będziesz widział czarno na białym jak to wygląda.

Ja niestety dopiero po pewnym czasie zobaczyłem, że mogłoby być ciut lepiej. Dołek niestety nadal jest - co prawda minimalny, ale jednak jest. No i góra klaty jest nadal spłaszczona. Aczkolwiek jestem i tak mega zadowolony. Jest o wiele lepiej niż było. Przez chwilę przeszła mi nawet przez głowę myśl o reoperacji. Niestety bardzo długi czas rekonwalescencji eliminuje ten pomysł.

Za parę mcy wracam na siłownię i myślę, że w rok-dwa, powinno być lepiej.

Pzdr.
Strony: [1]
  Drukuj  

Skocz do: