PECTUS.pl - Klatka Piersiowa Lejkowata, Klatka Piersiowa Kurza, Pectus Excavatum, Pectus Carrinatum
Wrzesień 25, 2020, 04:18:14 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:

Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Reklama
Strony: [1]
  Drukuj  
Autor Wątek: Ubezpieczenie od pobytu w szpitalu a OPERACJA  (Przeczytany 6393 razy)
wjotek111
Newbie
*

Reputacja: +2/-2

« : Sierpień 28, 2013, 05:28:00 »

Witajcie.

Kolega matysgozdek wspomniał o możliwości ubezpieczenia się od pobytu w szpitalu. Z tego co zdązyłem wyczytać, gdyż za cholerę nie znam się na tym, takie odszkodowania są wypłacane za każdy dzień pobytu w szpitalu. Wyczytałęm również coś o odszkodowaniu za okres rekonwalescencji, czyli tzw. dochodzenia do siebie.

Czy ma ktoś z was jakieś doświadczenie w tej dziedzinie i mógłby posłużyć radami?
Steel
Newbie
*

Reputacja: +4/-1

« Odpowiedz #1 : Sierpień 28, 2013, 06:37:48 »

To zależy jaką polisę posiadasz. W PZU spotkałem się z ubezpieczeniem od pobytu w szpitalu, które wypłacane jest za każdy dzień pobytu w szpitalu. Hospitalizacja musi trwać co najmniej 4 dni. Jest jeszcze opcja ubezpieczenia od operacji chirurgicznych.

Co ciekawe PZU nie zawsze wypłaca odszkodowanie w przypadku operacji PE powołując na zapisy w ogólnych warunkach dodatkowego ubezpieczenia na wypadek leczenia szpitalnego, w którym kiedyś był zapis wyłączający odpowiedzialność PZU w przypadku wad wrodzonych. W nowej wersji zapis został chyba zmieniony i obecnie wyłączenie dotyczy między innymi operacji plastycznych pod które można podciągnąć PE (na wypisie często podają, że jest to operacja plastyczna). W moim przypadku przy pierwszej operacji PZU odmówiło wypłacenia, a przy reoperacji nie Uśmiech
matysgozdek
Newbie
*

Reputacja: +1/-0

Zobacz profil Email
« Odpowiedz #2 : Sierpień 28, 2013, 08:32:50 »

właśnie chodzi o to, żeby wyrwać sumę za operację, bo za sam pobyt w szpitalu kwota jest śmieszna.