PECTUS.pl - Klatka Piersiowa Lejkowata, Klatka Piersiowa Kurza, Pectus Excavatum, Pectus Carrinatum
Kwiecień 15, 2021, 04:05:30 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
 
  Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Reklama
  Pokaż wiadomości
Strony: [1]
1  Pectus Excavatum / Pectus Carinatum / Pectus excavatum / Odp: mam 36 lat i .... mysle nad nussem (ravich odpada raczej) : Wrzesień 12, 2020, 09:03:59
No niestety ja juz skonczylem 36 lat ... jestem juz za stary na operacje. Raczej rezygnuje. Dziekuje wszystkim i pozdrawiam.
2  Pectus Excavatum / Pectus Carinatum / Pectus excavatum / Odp: Ocena klatki : Wrzesień 12, 2020, 09:00:30
Piotrek jak ty bedziesz mial 19 lat w momencie operacji to ja na twoim miejscu bym zaryzykowal i poszedl na operacje.
Powiem tak: jak teraz nie zaryzykujesz to juz nie bedziesz mial lepszego czasu.
Ja mam 36 lat i zaluje ze kiedys nie zrobilem tej operacji. Teraz juz szansy nie dostane bo jestem za stary i moje kosci sa juz za twarde.

Ale ty masz 19 lat, powinienes pojsc na operacje. Bedzie ciezko ale jak nie sprubujesz to bedziesz zalowal do konca zycia
Jak nie bedziesz zadowolony z efektu to po kilku miesiacach plytki mozesz przeciez wyciagnac i tyle.

Moja rada: Idz na operacje bo jestes jeszcze mlody, pomimo wszelkich problemow, zaryzykuj a jak uznasz ze jednak nic z tego to plytki wyciagniesz.
3  Pectus Excavatum / Pectus Carinatum / Pectus excavatum / Odp: mam 36 lat i .... mysle nad nussem (ravich odpada raczej) : Sierpień 26, 2020, 11:32:33
Dzieki, niestety coraz bardziej sie przekonuje do niepoddawania sie operacji, smutne zycie ...
4  Pectus Excavatum / Pectus Carinatum / Pectus excavatum / Odp: mam 36 lat i .... mysle nad nussem (ravich odpada raczej) : Sierpień 26, 2020, 08:09:31
A duza miales ta wade ? napisz cos wiecej prosze.
5  Pectus Excavatum / Pectus Carinatum / Pectus excavatum / Odp: mam 36 lat i .... mysle nad nussem (ravich odpada raczej) : Sierpień 24, 2020, 09:33:13
Wszyscy mi mowie ze juz ladnie schudlem ale ja tam wiem swoje. Macie racje, jeszcze troche sadelka zostalo, mysle ze jak 80 na wadze bedzie to juz bedzie lepiej.
Ale to nie temat o moim brzuchu  Mrugnięcie

Jak wy uwarzacie na temat ewentualnej operacji ?
Jest tu ktos na forum z dinozaurow co poddali sie Nussowi ?
Albo mogliby cos na ten temat powiedziec ?
6  Pectus Excavatum / Pectus Carinatum / Pectus excavatum / Odp: mam 36 lat i .... mysle nad nussem (ravich odpada raczej) : Sierpień 23, 2020, 09:50:07
nie slyszalem o zadnych implantach. powiedz cos wiecej.

PS. mam 190 cm wzrostu i waze 85 Chichot sludlem juz 12 kilo przez ostatnie 3 miechy.
7  Pectus Excavatum / Pectus Carinatum / Pectus excavatum / mam 36 lat i .... mysle nad nussem (ravich odpada raczej) : Sierpień 22, 2020, 08:39:40
Witam. Tam wiem jestem stary, mam 36 lat i dziure w klacie. Nie pytajcie mnie dlaczego teraz sie zastanawiam nad operacja nussem. Nie jestem w stanie tego wytlumaczyc.

Sprawa jest taka. Mam szewska klatke piersiowa, jakies 2 cm dolka. Bylem u lekarza w szczecinie i zrobilem kilka badan. Potem pojechalem do dr. Pawlaka w Poznaniu.
- na podstawie zdj. rentgenowskiego dr. Pawlak stwierdzil ze wspolczynnik hallera jest w normie
- na podstawie badan ze szczecina (spirometria i UKG) rowniez dr. Pawlak stwierdzil ze wszystko jest w normie
I na tej podstawie dr. stwierdzil ze mnie nie z operuje rowniez dlatego ze jestem stary i on nie wie czy bedzie poprawa czy nie bo nigdy nie operowal takiego dinozaura jak ja.
Ja osobiscie nie odczuwam zadnych negatywnych skutkow dziury w klacie, serce bije normalnie, pluca oddychaja normalnie, tylko problem kosmetyczny o ktorym kazdy z was wie jak to jest.

Zrobilem jeszcze niedawno Tomografie komputerowa ale czekam na wyniki i dopiero wtedy mam wizyte w szczecinie na zdunowie. Nie wiem czy w ogole lekarz zdecyduje sie na operacje.

Mam do was pytanie, co wy o tym sadzicie ? niby jestem zdrowy ale glowa choruje ... wiecie o czym mowie, wstyd przed zdjeciem koszulki do konca zycia (az sie wzruszylem jak to pisze)

A oto moje zdjecia:







Strony: [1]
Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!
kontynuuj czytanie - wdał się w polemikę - paczki upominkowe toruń - kalendarzyki - roll-up